کاظمی قمی در مشهد: از هر ابتکار و پیشنهادی در راستای رشد افغانستان حمایت می‌کنیم حسین شمس: به تیم ملی فوتسال افغانستان خوش‌بینم، آنها سرنترسی دارند تیم ملی افغانستان در جام جهانی فوتسال با آرژانتین، آنگولا و اوکراین هم‌گروه شد برنامه جهانی غذا: سیل در افغانستان به ۸۰ هزار نفر آسیب رسانده است گلر تیم ملی فوتسال افغانستان: آرزو دارم نماینده خوبی برای کشورم در جهان باشم فیلم | دومین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به مزارشریف رسید سازمان ملل وضعیت مناطق سیل زده افغانستان را بحرانی عنوان کرد دومین هواپیمای کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان اعزام شد شعری از سیدحکیم بینش، شاعر افغانستانی برای رئیس‌جمهور فقید ایران + فیلم یادبود مهاجرین افغانستانی در قم برای شهدای خدمت | کاظمی قمی: رئیسی برای حمایت از مردم افغانستان راه تعامل را برگزید محمدجواد صفری دروازه‌بان تیم ملی فوتسال افغانستان به گیتی‌پسند اصفهان پیوست کاظمی قمی: ایران ۳۰۰ میلیون متر مکعب حقابه از افغانستان دریافت کرده است ۱۰۰هزار مهاجر افغانستانی در مراسم وداع با رئیس جمهور در مشهد شرکت کردند معاون نخست‌وزیر طالبان با اسماعیل هنیه و امیر قطر در تهران دیدار کرد + عکس عکس‌هایی از مراسم استقبال از پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید در فرودگاه مشهد دو مقام ارشد طالبان برای ادای احترام به شهدای خدمت وارد تهران شدند مهاجرین افغانستانی در سوگ یک حامی بزرگ | شهدای خدمت رهرو صراط مستقیم بودند + فیلم سید ابوطالب مظفری: عملکرد دولت در حوزه مهاجران نقطه درخشان کارنامه آقای رئیسی بود ملا برادر و امیرخان متقی برای حضور در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور به تهران می‌آیند بمان برادر من، وقت، وقت رفتن نیست | سروده شاعر افغانستانی در سوگ سید ابراهیم رئیسی
سرخط خبرها

استقامت، رمز پیروزی فاطمیون | تجلیل از رزمندگان فاطمیون در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۳۸۹۲۷
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
استقامت، رمز پیروزی فاطمیون | تجلیل از رزمندگان فاطمیون در حرم مطهر رضوی
نخستین همایش بین المللی لشکر فاطمیون با پیام جمعی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی در حرم امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این همایش که پنجشنبه شب در صحن امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، آیت ا... ناصر مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید، با صدور پیامی خطاب به این همایش گفت: بی شک جبهه مقاومت افغانستان، جریان نوظهوری نیست؛ سال های دور، در دفاع از خاک و وطن علیه اشغالگران و امروز در مجاهدت های لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متبلور و متجلی گشته است.

 

در ادامه این پیام آمده است: شجاعت، استقامت و تلاش رزمندگانی غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک و قومیت را نمی شناسند و همدوش دیگر برادران ایمانی خود با اتحاد و همدلی، امت واحده ای شده و برای پاسداری و دفاع از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده و با نثار جان خویش، شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده اند.


متن کامل این پیام را در لینک زیر بخوانید


نقش مهم فاطمیون در وحدت

رهبر شیعیان بحرین نیز در پیام خود به این همایش گفت: شهدای فاطمیون افغانستان، نقش های جهادی شهادت طلبانه در دفاع از دین، حرمت ها، سرزمین ها و وحدت داشته اند.

 

آیت ا... عیسی قاسم افزود: لشکر فاطمیون در ایستادگی قاطعانه در برابر طرح هایی که قصد پراکنده کردن امت و تصرف سرزمین، تحریف هویت و تغییر مسلمات را داشت، نقش به سزایی ایفا کرد. مجاهدان فاطمیون افغانستان دشمن صهیونیستی و غرور آمریکایی را به خضوع درآوردند.

 

وی ادامه داد: جوانان فاطمیون روح های عزیز و شریف خود را فدا کردند تا از میلیون ها انسان بی گناه و صاحب دل های پاک حمایت کنند و امنیت مردم را از دست جنایت حفظ کنند. مجاهدان افغانستانی فاطمیون جان خود را فدا کردند و ضرر نکردند و آنچه با شهادتشان به دست آوردند مساوی با خیر کل جهان نیست، بلکه بیش از آن است.

فاطمیون برای نزدیکی ظهور تلاش می کنند

معاون فرهنگی حزب ا... لبنان هم با ابلاغ سلام دبیرکل حزب ا... لبنان به رزمندگان فاطمیون گفت: براساس درس عملی ای که از حاج قاسم آموخته ایم، یار حضرت مهدی(عج) کسی است که محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

 

شیخ اکرم برکات با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدان، شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم افزود: این لشکر متشکل از کسانی است که در پیشانی هایشان عزت، پیروزی، شجاعت، فداکاری و صبر را ثبت کرده اند و از روی ایمان برای نزدیک شدن ظهور تلاش می کنند.

مشروعیت حکومت غاصب اسرائیلی خیانت است

عضو شورای مرکزی جهاد اسلامی فلسطین هم گفت: باعث تأسف است که بعضی کشورهای امت اسلامی تسلیم تصمیمات صهیونیسم اشغالگر شدند و هرآنچه را در حکومت آمریکا دیکته شده است سرلوحه امور قرار دادند.

 

خالد بطش گفت: از هر نقشه راه یا فتنه دیگری که بر مشروعیت حکومت غاصب اسرائیلی صحه گذارد، با نام خیانت یاد می شود و تمام مخالفت خود با آن نقشه را اعلام می‌کنیم و از همه اطراف امت می خواهیم مشروعیت رژیم اشغالگر را پس بگیرند و مشروعیت آن را باطل بدانند.

هیچ قدرتی نمی تواند مبارزان را شکست دهد

سخنگوی مقاومت اسلامی نجبای عراق هم در این مراسم گفت: پرچم مقاومت برافراشته و مستحکم است. مسیر دنبال می شود؛ زیرا فرماندهان شهید و پرافتخار اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی آن را دنبال کرده اند و این انتهای راه نیست و نهایت این راه پیروزی است و به تمامی اهداف می رسیم و هیچ هدفی بالاتر از تشکیل دولت صاحب الزمان(عج) نیست.

 

نصرالشمری با بیان اینکه پیروزی بزرگ نزدیک است افزود: آمریکا حزب شیطان است و شکست‌ها نشانه ای جز شکست اسرائیل ندارد و افزایش فشار و عربده های دشمن عامل پیروزی بزرگ مجاهدان است و این از حملات سنگین دشمن به محور مقاومت مشخص است.

ایستادگی تا انتقام شهید سلیمانی

فرمانده ارشد لشکر فاطمیون نیز در این همایش گفت: لشکر غیرتمند فاطمیون هیچ‌گاه تعرض بزدلانه رأس استکبار، یعنی آمریکای جنایتکار، در حمله شبانه به سردار مقاومت و فرمانده بزرگ خود، یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را فراموش نمی‌کند و تا گرفتن انتقامِ سخت از عاملان این فاجعه از پای نخواهد نشست؛ لشکری که همیشه پرچم آخر را به دست داشت و آنجا که کارها گره می‌خورد با مجاهدت و توکل برخدا گره گشایی و دشمن را منکوب و وادار به عقب نشینی می کرد.

 

سید الیاس با بیان اینکه ما انگیزه خود را از انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گرفتیم، درباره ایشان اظهار کرد: بزرگ مردی که به حکم عقل و قرآن در برابر طاغوت و استکبار جهانی ایستاد و آنان را به مدد الهی به زانو درآورد و نشان داد که رمز پیروزی استقامت است.

 

وی اضافه کرد: فاطمیون با درک شرایط امروز جهان، به رزم نظامی بسنده نمی‌کنند و با ورود مؤثر در حوزه فرهنگ و اجتماع و تربیت نیرو سعی در مقابله تام و تمام با جبهه فرهنگی غرب و استکبار دارند و این مسیر پراهمیت را بی تردید توسعه خواهند داد.


بیشتر بخوانید: از کتاب «خاتون و قوماندان» رونمایی شد


در حاشیه این مراسم از همسر شهید ابوحامد، بنیان‌گذار فاطمیون، قدردانی و از کتاب روایت زندگی فرمانده و مؤسس لشکر فاطمیون، شهید علیرضا توسلی، رونمایی و مراسم وداع با پیکر شهیدان سیدعبدالعلی حسینی و علیرضا نعیمی، از شهدای فاطمیون، هم زمان با روز مقاومت اسلامی برگزار شد. همچنین عصر دیروز پیکر مطهر این دو شهید در بهشت رضا‌(ع) به خاک سپرده شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->